Acht jaar geleden maakte een theatercollectief een legendarische sitcom, met een al even legendarisch open einde. Nu komt de vriendengroep opnieuw bijeen om een vervolg te breien aan hun culthit.
DE SITCOM is een schizofrene tragikomedie waarin acteurs hun eigen tragische levens spelen. Het is de making-of van die sitcom, inclusief de liefdes, de breuken, het wantrouwen en de hoop op alsnog een happy ending.
Enkel te zien in de grootste zalen van Vlaanderen, maar voor Keerbergen maken ze een uitzondering. Beleef dé theaterhit van 2025 in de intiemste zaal op hun tournee, met Wim Helsen als gastacteur.
“Opening Night, de eerste grote voorstelling van DE HOE, was al om je vingers bij af te likken, maar deze opvolger overtreft dat nog: even subtiel als pronkerig, even geestig als treurig.” - De Standaard - ?????
